Moje problemy i ich rozwiązania.

Podczas instalacji różnych programów takich jak np Adobe , QuickTime czy wiele innych system (nasz windows 7) dostaje dodatkową usługę DNS. Usługa ta powoduje właśnie to całe zamieszanie w połączeniu sieciowym.

Na pewnym forum znalazłem rozwiązanie tej właśnie zagadki która i dopadła mnie (autor spikexxl)

[Obrazek: 18338648.jpg]

1. Wpierw sprawdzamy czy mamy takową usługę w systemie. Klikamy „menu start”, wpisujemy „Usługi” w „wyszukaj programy i pliki” i klikasz „Wyświetl usługi lokalne”

[Obrazek: 25470145.jpg]

2. Na samej górze(1-wsza pozycja) powinna być nazwa usługi podobna to tej lecz może się różnić: ##Id_String2.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762 ## (w moim przypadku się różniła)

[Obrazek: 17762186.jpg]

3. Jeżeli okaże się że jest podobna usługa to możemy zamknąć okno usług.

4 . Klikamy „menu start”, wpisujemy „cmd” w „wyszukaj programy i pliki” i naciskamy kombinacje klawiszy Control+Shift+Enter ! (dzięki temu „logujesz się jako administrator w konsoli”)

[Obrazek: 60184147.jpg]

5.Pozwalamy programowi by wprowadził zmiany na komputerze i powinna uruchomić się konsola.

6. Wpisujemy dokładnie to: cd „\Program Files\Bonjour” ( UWAGA!!! Jeżeli ktoś ma wersję 64-bit systemu lub nie widzi takiego katalogu niech spróbuje wpisać: cd „\Program Files (x86)\Bonjour” )

[Obrazek: 83176935.jpg]

7. Gdy wejdzie nam do tego katalogu w konsoli wpisujemy:

mDNSResponder.exe -remove

(powinno ,po wykonaniu operacji, pisać że usługa została usunięta. Jeżeli wypiszemy że ” remove services failure” to oznacza że w punkcie 4tym nie użyliśmy wymienionej kombinacji klawiszy. Czynność powtarzamy od 4tego punktu)

8. Następnie to:

ren mdnsNSP.dll mdnsNSP.old

9. Zamykamy konsolę i uruchom komputer ponownie.
POWODZENIA!!!

PS proszę zostawić komentarz … DZIEKUJE

Comments on: "Windows 7. Dwie sieci. Brak dostępu do internetu." (37)

  1. CARTER said:

    super! bardzo mi pomogło 🙂

  2. azahiel said:

    Mam komputer w sieci kablowej -internetowej ,chcę podłączyć do niego laptopa -kablem który już mam -jest przerobiony, w kompie stacjonarnym mam osobną kartę sieciową ,jak to zrobić oba komputery mam na Windowsie 7.Proszę o poradę krok po kroku ,ponieważ robię to pierwszy raz a nie jest to chyba skomplikowane ,proszę o POMOC KROK PO KROKU I JAKIEŚ ZRZUTY EKRANU JAK I CO PO KOLEJi ROBIĆ Z GÓRY DZIĘKUJE I CZEKAM NA INFORMACJE.CHCĘ MIEĆ NA OBU INTERNET ITD…

  3. Nice…It is working…Thanks.

  4. Wielkie dzieki za poradnik 🙂 uratowałes mnie od formata 😀

  5. ej a u mnie w konsoli nieznajduje tego folderu

  6. Nice…It is working…Thanks.

  7. Great It is working!
    Thanks.

  8. Działa!!! Wielkie dzięki, już myślalem że nie ma ratunku :P. Pozdrawiam

  9. a jeśli u mnie nie ma tego folderu?

  10. Wielkie Dzięki @

  11. Działa! Dzięki!

  12. Pięknie dziękuję! Wszystko teraz działa! 😀

  13. Patryk gg 1685884 said:

    nie powiedziales co zrobic jezeli tej linijki z punktu 2 nie ma

  14. Pomogło!
    Bardzo fajny opis, krok po kroku i problem rozwiązany! 😉

  15. Mam ten sam problem. ale u mnie również nie ma tej usługi z pkt 2. Co w takim razie powinnam zrobic?

  16. mi nie działa ;/ Usługe jako 1 u siebie mam Acer ePower Service ,pozniejsze uslugi dalej mam tak jak w poradniku(bez tej dziwnej i złej ).Jak probowalem dzialac z komendami to jako odpowiedz dostawalem „system nie moze odnalezc okreslonej sciezki”.

    • a czy masz zainstalowane jakieś programy firmy Adobe
      całkiem możliwe, że jest to inny problem niż opisany tu w poradniku

      • z Adobe ,to mam chyba tylko Adobe reader’a . problem pojawił się po powrocie z Czech ,gdzie nie łączyłem się tam z wifi

      • a łączysz się przez kabel czy wi-fi?
        może po prostu spróbuj usunąć istniejące sieci i odnowa dodać swoją?
        i jaki system operacyjny?

  17. łącząc się przez kabel -to samo ,próbowałem usuwać i dodawać ale nic nie dało , win7

  18. moge ostatecznie zrobic formata ,ale nie wiem na jakiej zasadzie jest ta cala licencja z windowsa (nie mam plytki ,jest naklejka) i co pozniej ze sterownikami …

    • wiesz format to nie rozwiązanie kłopotów…
      chodź może i się sprawdzi.
      sterowniki w windows 7 same się odnajdują a co do licencji to też dokładnie nie wiem jak działa ale jeżeli masz na spodzie laptopa czy gdzieś indziej klucz z licencją do windows to śmiało możesz robić format.
      ja bym jeszcze popróbował z tymi sieciami się pobawić.

  19. Witam od dawna miałem problem z kartą sieciową. Co chwile musiałem ją wyłączać i włączać kilka krotnie żeby wkońcu się polączyla z siecią, pare razy usuwałem i aktualizowałem stery i nic…Dopiero jakoś dotarłem na tą stronke i problem się rozwiązał :-)..WIELKIE DZIĘKI!!…dodam jeszcze że mam win7 ultimate net:połaczenie kablowe .Ktoś z podobnym problemem powinien se poradzić. 🙂

  20. coogel@o2.pl said:

    Cieszę się jak dziecko, bo problem rozwiązany i nie muszę się męczyć z włączaniem i wyłączaniem kary sieciowej. Wielkie dzięki.

  21. ja po prostu zrobiłem przywracanie systemu i pomogło…

  22. W sumie nie wiem co te komendy robią i programy robią (cd i remove no to wiem :D), ale najważniejsze, że działa. Uratowałeś mi tyłek jednym słowem. 🙂

  23. wielkie dzieki !!!

  24. dzięki Brachu – zadziałało!

  25. Dzięki za poradnik. Opisaną tu metodę można wykonać jeszcze prościej: znaleźć tą nieszczęsną usługę lokalną -> kliknąć na nią prawym przyciskiem myszki -> wybrać „właściwości” -> tryb uruchomienia -> ustawić na „wyłączony”. I tyle. Nie trzeba się bawić w komendy 😉

  26. SONICJA said:

    siedzę sobie w komputerach już kilka lat i myślałem że to tego jest specjalny program do logowania – a tu taka niespodzianka – Dzięki. Zawsze dobrze się czegoś dowiedzieć.

  27. Brawo – ratujesz tyłek koledze! Dzięki

  28. a mi caly czas wyswietla sie ze system nie moze odnalezc okreslonej sciezki:(

  29. na win 8 rowniez dziala

Dodaj komentarz